300 tisíc krys na obrazovce naráz v Plague Tale: Requiem, šedesátkrát více než minule
+ příběhový trailer a deníčky.
Asobo Studio dosáhlo nevídaného pokroku a z této zprvu nenápadné hry se dost možná stane černý kůň letošního podzimu.
A Plague Tale: Requiem vycházející 18. října bude ještě strašidelnější než minule, ujistil hlavní programátor Nicolas Bécavin v dnešním rozhovoru pro Xbox Wire.
Zatímco v předešlém dílu Innocence bylo na obrazovce jen 5 tisíc krys, tentokrát se můžete těšit na 60x větší číslo - tedy 300 tisíc krys souběžně.
"Jejich pohyb bude připomínat obří vlnu, jako takové tsunami krys. Přepracovali jsme systém, jakým se vytváří. Také se stanou chytřejšími a dokážou lépe číst prostředí a vyhýbat se světlu. Vděčíme za to našemu vlastnímu enginu, který používáme pro více projektů, takže není nutné spoléhat se na externí tým a můžeme si dát záležet s tím, co skutečně chceme".
Příběhový trailer z tohoto týdne:
Dnes se také objevila třetí epizoda deníčku ze seriálu (odstartovaného před pár měsíci), právě o natáčení motion capture a technologiích: