30 procent výkonu Xbox One X se ve Forza Motorsport 7 fláká
+ HW nároky PC verze.
Dříve bylo v módě říkat, že vaše hra ždíme konzoli na úplné maximum, teď zase zástupci Microsoftu musejí povídat pravý opak, aby podtrhli hodnotu nového hardwaru.
Když v sobotu oznámená Forza Motorsport 6 v E3 demu na trati v dunách u Dubaje běžela v rozlišení 4K a 60 snímcích za vteřinu, 30 procent výkonu grafického čipu Xbox One zůstalo ležet ladem.
Prohlásil to Microsoft pro Destructoid, čímž zopakoval výrok z preview The Verge, kde mluvili o využití jen 80 procent GPU a 70 procent CPU.
Do hry tak klidně ve zbývajících měsících do říjnového uvedení mohou být přidány další vychytávky (byť nemá nabobtnat v chaos) namísto optimalizace a škrtání, jak tomu obvykle bývá. Motorsport 7 má mít nyní ve vývoji náskok díky zrodu po boku Xbox One X a tomu, že různé týmy tvořící sérii Forza spolu sdílí znalosti.
V nové Forze i pro Windows 10 proto najdete inovace ve třech směrech: navýšení všech podkladů do 4K, přítomnost 300 přizpůsobitelných postav na pódiu i za volantem (muži i ženy, různé typy těla, z nichž každé prý zabralo pět týdnů tvorby, včetně realistických přileb s mnoha detaily) a také více vozů na obrazovce naráz. Překopaná jsou i menu, která před zahájením závodu připomínají spíš střílečky, na své si přijdou i milovníci dynamické muziky.
5 minut nočního závodu za deště na s vozem Nissan GT-R na okruhu Nürburgring.