30% zisku jde Activisionu jen z konzol
Většinu příjmů dělá pouze WoWko.
Šéf Activisionu Bobby Kotick prozradil, že konzolové hry generují Activisionu 30% veškerých zisků. Zbylých 70% generují „nekonzolové hry.“
V oněch třiceti procentech jsou samozřejmě započítány i veleúspěšné značky jako Guitar Hero, Tony Hawk, nebo Call of Duty. I přesto ale tyto největší pecky generují Activisionu pouhou třetinu zisků.
Celých 70% zabírají nekonzolové hry. Vzhledem k malé aktivitě Activisionu na poli mobilních her a PC her je nad slunce jasné, z čeho ten zisk plyne. Na konci roku 2007 bylo oznámeno sloučení Activisionu a Vivendi Games.
Portfolio Vivendi nebylo nijak výrazně zajímavé, až na jeden klenot – Blizzard Entertainment. S přechodem Blizzardu pod Activision cifry ihned poskočily, z větší části především díky World of WarCraft a jeho měsíčnímu předplatnému. Proto se ani nelze divit tomu, že Kotick pomýšlí na Call of Duty s pravidelnými poplatky za multiplayer.
World of Warcraft hraje přibližně 11.5 milionu hráčů, čímž se z něj stává nejhodnotnější položka na seznamu her Activisionu a generuje mu většinu příjmů.