3 miliony Dying Light 2, zatímco Lost Ark má 1,5 milionu prodaných balíčků
Silné premiéry.
Vypadá to, že zimní období na konci pandemie velmi přeje novým hrám. Prakticky vše, co vyšlo, sklidilo obrovský úspěch, pokud to tedy nebylo úplně pokažené jako CrossFireX (viz vyjádření autorů a slib patche na začátek března), ale i problematické GTA remastery šly na odbyt jako rohlíky.
U Dying Light 2 ledacos naznačila už tisková zpráva z půlky týdne, v níž se hovořilo o půl milionu diváků na Twitchi a YouTube, kteří celkově nasledovali 18 milionů hodin. Nebo o tom, že máme čest s 23. nejpopulárnější hrou na Steamu všech dob a jak prý je průměrné hodnocení od kritiků 77 procent vynikající, nebo že uživatelské recenze od hráčů jsou z 81 procent pozitivní.
Nyní na to navázal Techland s oficiálními čísly: Tuto zombie akci v otevřeném světě si prý za úvodní víkend zahrály 3 miliony hráčů. Je trochu zvláštní, že nemluví přímo o prodaných kusech, protože hra není na žádné předplacené službě typu Game Pass, takže tato metrika není úplně vhodná.
O Lost Ark jsme už referovali v souvislosti s počtem hráčů, aniž by hra byla zdarma ke stažení.
Nyní Smilegate uvedli, že tuto onlinovku si v (nadstandardním) placeném Founders Packu pro předčasný přístup zakoupilo na západních trzích 1,5 milionu lidí.
A po nedávném překlopení Lost Ark do Free-2-Play verze logicky došlo k dalšímu nárůstu souběžně aktivních hráčů na Steamu, když 984 tisíc zařídilo, že tam jde o pátý nejpopulárnější titul všech dob, což je naprosto nevídané.