Úvodních 22 minut z It Takes Two a souhrn názorů ze světa
Nadšení novináři.
Začátkem týdne bylo uvolněno embargo na dojmy z vyzkoušení koncem března vycházejícího It Takes Two od švédského studia Hazelight a Electronic Arts.
Díky tomu se objevily delší nahrávky z hraní, z nichž ta hutná, 22 minut dlouhá pochází od GameSpotu.
Podle RockPaperShotgun to je nejvíce kooperativní hra, co kdy existovala. Zatímco minule A Way Out umožňovalo, že si každá z postav dělala, co chce, tady to je prý jiné. Cody a May tady mají opravdu unikátní schopnosti a musejí spolupracovat, i kdyby nechtěly. A není to jako v jiných hrách jen o tom, že někam musíte vyskočit v tu samou chvíli.
PushSquare vyzdvihli neuvěřitelnou pestrost této romantické komedie. Hráči se prý neustále musejí adaptovat vůči novým dovednostem a pohybům té druhé postavy, což je taková hezká metafora na fungování vztahů. Hádanky a prostředí se tady mění tak dramaticky, skoro téměř každou minutu, že hráči ani nemají čas naučit se jednu sadu schopností, než jim je sebrána a nahrazena něčím jiným.
Na Engadget si pochvalují, jak si užili super zábavu při hraní online. Na druhou stranu úvod hry má být mělký až skoro naivně laciný (i na komediální formát), když se tam řeší zachování toxického vztahu pro zachování nukleární rodiny, i kvůli podání knihou lásky. Postavy mají být roztomilé a herní svět masivní. Ať hrajete lokáln či online, pořád je obrazovka rozdělena na dvě části. Fajn je, že stejně jako u předešlé hry vám stačí jediná kopie pro oba hráče.
Také PC Gamer si myslí, že stylizace je přehnaná až iritující, nemluvě o stereotypech a přílišných zjednodušení složitých témat okolo vztahů. Tvůrce Josef Fares prý prohlásil, že 70 až 80 procent hry budete pořád hrát něco nového (unikátního), každý level má mít vlastní mechanismy, i v závislosti na tom, za koho hrajete. Součástí je i několik miniher, ale Connect-4 v nemocniční čekárně to není.