200 hodin hraní za každou třídu SWToR
Ani po padesáti dnech se nevyčerpá.
Šéf značky EA Games Frank Gibeau se rozpovídal o přednostech jejich MMO Star Wars: The Old Republic. Podle odhadů vývojářů nabídne zhruba 200 hodin hrubého hracího času pro každou z šesti hráčských tříd, a to bez craftování, podnikání raidů či dalších výhod hraní po síti. Ani celkový součin 1200 hodin, což je 50 dnů a nocí nepřetržitého hraní, tedy neberte jako finální.
"Star Wars: The Old Republic je hra širá a gigantická, což stojí peníze. Ale když onlinovku doženete do takovéhoto stavu, většinou pak běží opravdu mnoho let," vysvětlil Gibeau.
"Ultima je ve své první dekádě a pořád má desetitisíce přispěvatelů, takže nám obrovsky vydělává. Člověk prostě musí investovat do tvorby toho obsahu. Jako každý bych si někdy přál, aby to bylo levnější, ale ve finále jde jen o to, abyste svým zákazníkům poskytli co nejlepší herní zážitek a aby se jim hra líbila."
Tohle ambiciózní MMO ze světa Hvězdných válek jeho tvůrci z EA už dříve označili za "snad vůbec nejdražší hru všech dob". Konkrétní čísla si nechávají pro sebe, ale patrně moc dobře vědí, o čem mluví. Stejně jako tuší, kolik musí The Old Republic získat přispěvatelů, aby se vůbec mohlo zaplatit. I proto EA tento týden připomněli, že SW: TOR bude o zákazníky zápasit především s konkurenční jedničkou World of WarCraft.