17 let staré Need for Speed Underground s vylepšeným raytracing modem
Prokouklo.
Nadšenec na tom kdysi dělal šest měsíců. A vyplatilo se to - klasický závodní titul z roku z roku 2003 díky více než 300 texturám ve vysokém rozlišení dost prokoukl. Nyní je však ještě hezčí díky jakémusi "remasteru".
Původní Redux mod z 2017 od AMTxDRxRL pro Need for Speed Underground 1 totiž vzal do své péče jiný fanoušek Stre1itzia a šikovně ho upravil do poslední verze Reshade i přidal vlastní raytracingové shadery.
Na výsledek se podívejte v novém videu níže, natočeném na GeForce GTX 1060 3GB v 30fps. Odlesky prostředí logicky zařídily nabobtnání HW nároků, takže potřebujete pořádné dělo, abyste vše rozjeli v solidním framerate.
V době, kdy se zdá, že EA jsou bezradní, co si s kdysi slavnou sérií počít dál, to je vítaná motivace k reinstalaci starého dílu. I to poslouží jako takový náhled, jak by asi mohl za pár let vypadat příští díl NFS už od Criterionu s hardwarovým raytracingem na příštích konzolích i nadupaných grafických kartách: