14 her od EA do příštího jara, pak i pokračování The Sims s online prvky
+ jak Fallen Order překonal jejich očekávání.
Vzhledem k tomu, že Electronic Arts v minulosti zrušili několik podobných, už téměř hotových her ze světa Hvězdných válek, se nyní musejí chytat za hlavu, jakou šílenou hloupost tehdy udělali.
Star Wars Jedi: Fallen Order se totiž prodává mnohem lépe, než si malovali - nepochybně i díky slaboučké konkurenci o uplynulých Vánocích. Původně předpokládali, že se prodá 6 až 8 milionů kusů do konce března, avšak toto číslo (nyní už zlevněná) hra dosáhla již mnohem dříve (za úvodních šest týdnů na trhu), takže nový odhad zní 10 milionů kusů.
"Jedná se o velmi silný výsledek na singleplayerovou (lineární příběhovou) akční hru," poznamenal finanční ředitel Blake Jorgensen. Hodlají proto rozšířit hry z tohoto universa, aby vyhověli požadavkům širší hráčské základny. Jinými slovy, vedle dosavadních multiplayerových "živých" služeb (typu Star Wars Battlefront 2 s dalším rozšířením) zváží i další singleplayerové tituly.
Jak známo, šéf studia Respawn Entertainment, Vince Zampella, byl jmenován do vedení pobočky DICE v Los Angeles. Avšak EA odmítli specifikovat, jak moc se bude podílet na příštím Battlefieldu či zda tam třeba neoživí sérii Medal of Honor, jen že bude celkově asistovat švédské centrále. U BF6 nadále platí, že vyjde až na podzim 2021.
Pro nejbližší fiskální rok, který poběží od dubna 2020 do března 2021, chystají EA celkem 14 titulů (plus další dva pro mobily s tzv. měkkým startem a více her pro esporty).
Z toho budou čtyři sportovní série (včetně FIFA a Madden), čtyři jiné zásadní tituly z vlastní dílny (ty jsou pro většinu hráčů nejzajímavější) a čtyři tituly od nasmlouvaných externích studií či jednohubky od nezávislých vývojářů.
Za pozornost pak ještě stojí de facto odhalení pokračování The Sims, kteří tento týden oslaví už 20. narozeniny. Slova CEO EA Andrewa Wilsona - odkazující na poslední dění v komunitě a na socíálních sítích, kde se lidé často poměřují a sdílí svá díla - tlumočila fanstránka:
"Maxis pokračuje v přemýšlení o The Sims pro novou generaci, tedy cross-platformní a sousedský svět v cloudu. Představte si to jako hru, ve které vždy zůstaneme věrni klíčovým bodům série (inspirace, útěk, výtvor, sebe-zlepšování, motivace) a propojíme je se sociálními interakcemi a soutěžením, něco jako bylo před mnoha lety přítomno v The Sims Online. To se stane součástí zážitku The Sims v příštích letech".