120 či 240 snímků za vteřinu by rád tvůrce Gran Turismo
Důležitější než rozlišení + varování.
Producent série a šéf japonského studia Polyphony Digital opět o trochu více nastínil jejich vizi pro pokračování Gran Turismo.
Po technické stránce by byl Kazunori Yamauchi hrozně rád, pokud by se jim povedlo závody zprovoznit nejen ve 120 snímcích za vteřinu, ale dokonce i ve 240 snímcích za vteřinu.
"Framerate je pro nás mnohem důležitější než rozlišení grafiky, kde 4K naprosto stačí. Vyšší framerate než 60fps totiž změní celý zážitek (co se týče plynulosti pohybu a přesnosti v závodech, když se auta nacházejí krátce za sebou)."
Gran Turismo Sport už jednou bylo v 8K rozlišení prezentováno, ale využitelnost v praxi by byla minimální.
Pro jeho spekulovaného nástupce se sedmičkou v názvu, který by dle všeho mohl dorazit někdy do roka po uvedení PlayStation 5 (jen těžko hned pro start), také Yamauchi pro GTPlanet krotil vášně.
Jelikož se prý konzole stávají čím dál výkonnější, pokrok z generace na generaci je čím dál menší:
"Když se přecházelo z PS1 na PS2, byl tam ve výkonu mezi konzolemi stonásobný rozdíl. Takový pokrok už není nadále možný".