10 minut z hraní BioMutant
+ proč se to tak vleče?
V rámci akce Summer of Gaming na IGN jsme po dlouhé době konečně slyšeli a viděli něco nového z BioMutant, dlouho odkládaného akčního RPG od švédského studia Experiment 101 a vydavatele THQ Nordic. Konkrétně jde o 10 minut nových záběrů z hraní.
Kreativní šéf Stefan Ljungqvist vysvětlil, že je to obrovská hra (a to už má něco za sebou) a zároveň pochází od malého týmu, proto se tak vleče.
Má otevřený svět o velikosti mnoha kilometrů a tolik vzájemně propojených mechanismů, že je prý výzva to ve všech možných kombinacích otestovat a vyladit. Hráči toho zde mohou tolik dělat, ale oproti týmům za AAA hrami je omezený počet člověkohodin a za každý den se toho stihne opravit méně.
"Jsme rádi za získaný čas navíc a doufáme, že s námi budou mít fanoušci trpělivost, i že později uznají, že se to vyplatilo," uvedl.
V BioMutant bude šest rozdílných kmenů a každý má své DNA, což vám coby hráči umožní v úvodním editoru vybrat si od každého něco (nikoli jen šest předpřipravených typů postav). To, co si zvolíte, pak ovlivní vaše statistiky, jde o plnohodnotné RPG. Záleží na vás, jestli tedy sáhnete po opravdu silné postavě, která má slabý intelekt a horší psionické síly, nebo obráceně (později během hraní to půjde upgradovat).