Už žádné věže ani mulťák, začátek nové trilogie?
Třetí kolečko drbů o Assassinovi.
Prý žádné úniky, nýbrž kontrolované pouštění informací prostřednictvím fór 4Chan. Tím má být třetí sumář s tunou dalších detailů o ještě neoznámeném Assassins Creed Origins (Alza.cz), který se dnes opět objevil na Redditu. Navazují na údajnou šeptandu z neděle a předešlého týdne.
Ten obrázek s lodí má být z E3 dema. Loď prý ve hře slouží čistě jen jako způsob cestování (něco jako v Zaklínač 3, jen více přizpůsobitelná), ale nic jiného od ní nečekejte, žádné námořní souboje. Plavba po východní části Středozemního moře má být výhodnější, abyste neminuli některé věci, než využití rychlého cestování.
-
Tvůrci dali vale věžím (recyklovanému mechanismu vyskytujícímu se snad ve všech hrách UbiSoftu), k hledání vedlejších aktivit a bodů zájmu zde poslouží orel (pracovní název Akhom), který bude omezen, jak daleko dokáže doletět od hrdiny.
-
Žádný multiplayer nečekejte, tvůrci se prý stoprocentně soustředí na příběh o útěku z otroctví a záchraně přátel. Mikrotransakce však budou jako v Black Flag či Rogue.
-
Herní svět je prý překrásný a hodně snah padlo na vtažení a upoutání hráče: tropickými oblastmi, oázami, ostrovy na moři (za doprovodu ambientní hudby), optickými klamy.
-
Všechny postavy mají mluvit anglicky jako v Unity, protože systém Animus 5.0, v němž sedíte (nikoli se hýbete jako ve filmu) vyladil překladatelské možnosti. Hrdina (zpočátku beze jména, později mu říkají Shed) je prý tišší verzí Altaira, podobný, malinko tmavší, ale ne černý jako Adé.
-
V pasážích z moderní doby (připomínající AC3 s rozlehlejšími oblastmi a více interakcemi s postavami) má být nový protagonista, muž smíšené rasy, už vytrénovaný assassín s novým týmem, který pomáhá k dosažení úkolu, vedle něj účinkují William, Rebecca, Shaun.
-
Tenhle díl má být začátkem plánované trilogie, ve které příště zamíříte do Řecka. Zasazení do Japonska prý zamítlo vedení UbiSoftu, protože to dle jejich názoru nemůže skončit úspěchem. Čína v odbočce Chronicles prý byla jen úlitbou pro fanoušky a to samé platí pro druhou světovou válku.
-
Nepřátelé se prý v bojích aktivněji pokoušejí vás dostat a mají více různých typů útoků, jako v Zaklínač 3, ale snazší se do toho dostat.
-
Na stealth kladen větší důraz než minule (kapuci si můžete nasadit kdy chcete) a je více integrován do herního světa, můžete se schovat za rohy, v davech, ve skupinách otroků, v budovách či vysoké trávě. Takový mix stealthu ze Syndicate a Unity, ale lépe promyšlený a implementovaný.
-
Free-running jako v Syndicate a Unity, ale s příchutí z Watch Dogs 2 a plynulejší. Engine má být přepracovanou verzí ze Syndicate, ale navenek vypadá drasticky odlišně. Tvůrci si prý vzali posměšky na adresu Unity velmi k srdci a pomohlo i to, že Syndicate tehdy bylo ze 60 procent hotové, takže dostalo od šéfů více času a kapacit.
-
Schopnosti jsou řešeny přes strom talentů (jeden pro boj, další pro stealth a třetí pro pohyby - vzájemně se od sebe dost liší), takže v jednu chvíli nemůžete mít všechny aktivní.
-
Přizpůsobení postavy bude fungovat jako v Unity, ale bez nesmyslných věcí, v některých místech můžete koupit nadstavbu oblečení a výbavy.