Skip to main content

DX12 tech-demo Witch Chapter o pláči čarodějky

Jedna z nejsložitějších emocí k ztvárnění.

Square Enix po dřívější ukázce Agni's Philosophy neusnuli na vavřínech a ve spolupráci s Microsoftem a Nvidií připravili nové technologické demo nazvané Witch Chapter 0 (cry). Běží na DirectX 12, čerpá z rozsáhlého výzkumu počítačové grafiky v reálném čase a jeho části budou zakomponovány do Luminous enginu a budoucích her od této firmy. Zaměřuje se na jednu z nejsložitějších emocí ke ztvárnění ve hrách a to pláč člověka, který je zde zobrazen v takové kvalitě, v jaké ještě nikdy předtím nebyl k vidění.

Watch on YouTube

Nvidia na svém blogu zdůrazňuje, že toto realističtější a hlubší vykreslení výrazů postavy pomůže ve větší vtažení hráče do příběhu a jeho spojení s postavou.

Tech-demo zrozené i díky Nvidia GameWorks Effects Studio běželo na nesmírně nabušeném PC se čtyřmi grafickými kartami GTX Titan. Pleť postavy používá textury 8k x 8k s více než 63 miliony polygonů, což je 6 až 10x více, než kolik bylo možné s DirectX 11. Každý jednotlivý pramínek vlasů je individálně renderovaným polygonem.

Read this next