Skip to main content

Stahujte editační nástroje pro Zaklínače 2

AKTUALIZACE: oficiálně budou venku až v pondělí.

AKTUALIZACE - nástroje prý oficiálně vyjdou až v pondělí a současné přímé linky na soubory už nejsou funkční, protože podle CD Projektu prý byl download příliš pomalý. Nicméně nebrání v šíření souborů různými alternativními cestami od lidí, kteří si je dokázali stáhnout, jen prý pozor na viry a podvody.

Je známou pravdou, že oficiální editační nástroje prodlouží životnost hry o několik let a posunou její věhlas na novou úroveň. Polskému CD Projektu sice trvalo dva roky od vydání původního Zaklínače 2 na PC, než je dal k dispozici veřejnosti, ale můžeme být rádi, že se tak vůbec stalo. Většina jiných studií od takových editorů raději ustupuje kvůli vážnému riziku konkurování uživatelských modifikací placeným DLC z jejich vlastní dílny (viz např. Battlefield 3).

Balíček REDKit SDK pro Zaklínače 2 by měl ve své první veřejné verzi oficiálně vyjít někdy během dneška, ale již v noci se speciální stránka na chvilku v rámci testování zpřístupnila, což stačilo k jejímu okamžitému přetížení trvajícímu dosud a následnému zaheslování. Dozvěděli jsme se tak přímé linky na potřebné soubory, které najdete v tomto fóru, včetně patche 3.4 nezbytného pro funkčnost nástrojů.

This article contained embedded media which can no longer be displayed.

Jak se vědělo už díky nedávným obrázkům z bety, editor dovoluje vytvářet úplně novou krajinu, navrhovat nelineární úkoly nebo třeba upravit souboje, takže někteří fanoušci už přemýšlejí o předělání celého prvního dílu Zaklínače do enginu dvojky, což by teoreticky mělo být možné, ačkoli to je samozřejmě strašně práce. Stejně tak by mělo být jít vyrobit modifikaci z úplně jiného období než ze středověku a využít tak engine např. pro městskou hru ze současnosti. A co třeba podpora brýlí pro virtuální realitu Oculus Rift?

REDkit vyžaduje plnou verzi Zaklínače 2 nainstalovanou na harddisku s dřívějším updatem 3.3, který je potřeba i v případě, pokud hodláte jen hrát cizí modifikace z adresáře UserContent, spouštěné přes separátní program UserContentManager. Verze Zaklínače 2 koupená ze Steamu si prý REDkit později stáhne sama a nemáte se pokoušet nainstalovat si na ní tyto manuálně stáhlé soubory, protože byste tím hru rozbili. Samotný editor jinak dovoluje importovat meshe z 3D Studia Max.

Pár obrázků z ukázkové modifikace přiložené k REDkitu coby příklad:

Read this next